ANMELDELSER

onsdag 2. mars 2011

En start på noe fantastisk!

God kveld, god aften, god dag og god morgen til deg som leser Folsens PWNorDie gamingblogg for aller første gang.


Man kan si at denne bloggen er et slags eksperiment. Et eksperiment som ikke inneholder kjemikalier eller fysikkens skumle og mystiske egenskaper, det vil heller ikke bli et eksperiment med mennesket i fokus, tvert imot! Dette er et eksperiment om menneskets beste venn, nemlig idretten gaming, eller TV-spill for de uerfarne.
Dette eksperimentet skal opplyse både meg selv og mine få fremtidige lesere for better or for worse som man sier.


For dere som ikke vet hvem jeg er så er jeg Folsen, ditt personlige wikipedia innen gaming og gamingrelaterte saker, og med det så mener jeg ikke at jeg kan svare på alle dine spørsmål om gaming, for det kan ikke wikipedia heller, dessuten er wikipedia en kilde man ikke alltid kan stole på. Heldigvis skal ikke denne bloggen dreie som likhetene mellom meg og wikipedia, men GAMING! *pewpew*

Mer info om Folsen finner du under "Din venn Folsen".

I denne bloggen vil jeg bidra med mine personlige synspunkter på diverse spill. Jeg vil ikke nødvendigvis kalle det anmeldelser for en anmeldelse kan ofte bli litt vel objektiv og legge for mye fokus på utseende (grafikk), lyd (lyd) og design (design). Dette betyr selvsagt ikke at jeg ikke kommer til se på eller nevne disse punktene når jeg babler ut mine personlige meninger, nei, det betyr rett og slett at jeg kommer til å fokusere mer på om jeg faktisk koser meg mens jeg spiller som uten tvil er det aller viktigste for meg. Og det som får mine spillefingre virkelig til å knitre og knirke er følgende:

1: Innlevelsesfaktor
2: Originalitet
3: Sjarm
4: Utfordring

Disse fire punktene er rosinene i pølsa for min del. Nok en gang så betyr ikke det at et spill uten originalitet ikke kan være bra, bare se på Call of Duty serien, nei vent....

MEN TIL POENGET!
Her på denne bloggen skal jeg prøve å komme med ukentlige """anmeldelser""" (i trippel hermetegn) av spill som jeg har spilt, spill som jeg spiller nå eller kommer til å spille (selvsagt ikke uten å ha spilt dem først).

PS: Første """anmeldelse""" kommer på til helgen aka innen 6 mars. Og hvis du leser dette etter 6 mars, vel, da har du jo ingenting å se fram til før neste helg.



1 kommentar: